Monday 14 March 2011

Kedai buku terpakai mmg menarik


                                                        ni adalah tuan punya kedai mmg ramai orangaya

salam kawan-kawan ari ni aku ingin kongsikan dengan semua tempoh hari bos aku ajak g 1 kedai ni memang aku x pernah tahu tentang kedai ni dan menurut kat bos aku la kedai dia memang terkenai la sbb blh cari apa buku pun mesti ada punya dan harga mmg murah. Bila sampai ja mmg terkejut aku tgk mmg buku x yah ckp la tgk ja pic tu mmg bayk kelam mata nk tgk . Menurut tuan kedai ni buku-buku ni cakap ja buku apa yang kita nk dia akan g ambil ja pada pendapat aku la  pemikiran dian mmg kuat dan baik sbb dia boleh ingt tempat simpanan setiap tajuk buku x kira la tajuk apa pun dan buku yang ada pun sebelum aku lahir pun dah ada tu yang buat aku teruja.
Aku pun x lepaskan peluang tu cari la buku-buku yang aku perlukan mmg x penghampakan mmg ada walaupn dah lama tetap ada dan harga dia memang berbaloi-baloi he he murah gila cam nk ja beli semua apa pun kedai ni mmg penuh ngan ilmu bagi aku sbb ia kan terus mencurahkan ilmu selagi kita membaca dan menjaganya dan bagus jgk kedai ini wujud kerana ia kan jadi tempat mencari buku-buku yang sudah tiada dipasaran sampai disini dulu nanti kita kongsi lagi he he he

No comments:

Post a Comment